“Človek ne jezi se evolucija” je hitrejša različica tradicionalne igre “Človek ne jezi se”. Najpomembnejša novost je posebna kocka, ki nadomesti klasično šeststransko kocko. Gre za dvanajststransko kocko, na kateri so tako črne kot tudi bele pike. Kocka se zaradi svoje oblike vrti hitreje in tako preprečuje nameščanje pri metu kocke. Zaradi igre z dvema kockama je igra hitrejša in zabavnejša. Spremembo pa je doživela tudi klasična figurica, ki je evolvirala v avto. Na avto se prilepi nalepka, ki označuje razpoloženje avta ter njegovo barvo strehe, bodisi belo bodisi črno. To je tudi povezava z igralno kocko, saj vselej premaknemo avto, ki je skladne barve z dobljeno barvo pik pri metu kocke. Če pri metu dobimo bele (črne)
pike, potem premaknemo avto, ki ima belo (črno) označeno streho. Če pa so pike mešane barve (bele in črne), potem premaknemo beli avto za toliko mest, kot je doseženih belih pik, črni avto pa za toliko mest, kot je doseženih črnih pik.
Osnovna pravila igre so enaka tradicionalnim pravilom igre Človek ne jezi se: igralci igrajo v smeri urinega kazalca, prične pa tisti, ki vrže najvišje število pik. Dokler ne vrže prve šestice, igralec obe kocki meče trikrat. Ko igralec prvič vrže šestico (pri eni kocki), postavi avto na označeno polje. Kocko, ki je pokazala šest pik, igralec vedno vrže še enkrat. Če ne dobi šestih pik, pa nadaljuje igro drug igralec. Če igralec zapelje avto na že zasedeno mesto, soigralčev avto zbije na začetno štartno mesto. Igralec, ki uspe v ciljno garažo zapeljati vse svoje štiri avte, je zmagal. Pri tem velja, da v garaži ni dovoljeno preskakovati avtov, zato jo mora igralec zapolniti po vrsti.
Osnovna pravila igre so enaka tradicionalnim pravilom igre Človek ne jezi se: igralci igrajo v smeri urinega kazalca, prične pa tisti, ki vrže najvišje število pik. Dokler ne vrže prve šestice, igralec obe kocki meče trikrat. Ko igralec prvič vrže šestico (pri eni kocki), postavi avto na označeno polje. Kocko, ki je pokazala šest pik, igralec vedno vrže še enkrat. Če ne dobi šestih pik, pa nadaljuje igro drug igralec. Če igralec zapelje avto na že zasedeno mesto, soigralčev avto zbije na začetno štartno mesto. Igralec, ki uspe v ciljno garažo zapeljati vse svoje štiri avte, je zmagal. Pri tem velja, da v garaži ni dovoljeno preskakovati avtov, zato jo mora igralec zapolniti po vrsti.